My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

HJ Wardrobe

selepas beberapa (beribu) kali ditegur oleh mak berkenaan dengan baju-baju yang tidak
digunakan dalam almari aku dan kakakku, timbul satu idea untuk menjual baju2 tersebut.


zaman sekarang ni senang je nak jual barang online. tak payah susah2 nak buat website pun.
bukak je akaun instagram, siappp. tinggal nak kena rajin promote dan follow orang2 random
ramai2.. insyaAllah akan ada pembeli. ngahaha.. tapi baju2 aku dan akak yang kitorang 
takmau, memang tak berapa nak cantik pun, sebab tu lah susah nak cari pembeli. hahaha


jemput singgah di instashop saya; HJ Wardrobe [link]





so setakat ni, adalah dalam tiga helai baju yang dah dijual..
alhamdulillah, customers semua puas hati :DD





jangan lupa tengok2, okay. kot2 ada yang berkenan..
whatsapp jer: 0172442520.

0 pendapat bernas:

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino