My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

of cooking and painting

These past two weeks have been quite productive for me in terms of doing my hobbies.
dan hobi-hobi tersebut dilakukan bukan sekadar untuk suka suki, tapi ber-purpose,
so I got to do them without feeling guilty for stealing my study time :))

____________________________________________

cooking:

minggu lepas, aku dapat email dari Imperial Student Funding pasal 
Ready Steady Cook competition. emailnya adalah seperti yg berikut:


disebabkan kebetulan aku memang kena masak pun untuk makan, maka aku pun include je
 lah ingredients yang dia suh tu. haha.. cam childish gile je resepi yang aku reka. patutnya diorang 
announce winner hari jumaat; tapi takdak dapat email pun, so I guess dia email pemenang je kut.
 hahah. memang dah agak pun takkan menang punya :p here's the link to my recipe book [link]




_________________________________________________

painting:

Sabtu depan ada event "Syria: 3 years on", and my senior tawarkan kerja buat khat untuk dijual.
disebabkan aku baru berkenalan dengan 'canvas and acrylics', maka aku pun excited untuk tugasan
 tersebut. so I made 10 small pieces and one large piece, each took about one hour plus to complete.
 so semalam, I spent the whole day just playing with acrylics. twas seriously one of the most productive
 weekend of my life! Alhamdulillah :D Hope the buyers will appreciate 'em walaupun mereka taklah
secantik khat di kedai-kedai. :')  (more pictures here: [link])





0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino