My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

of winter hols and crepe

*sigh*

cuti winter dah pun bermula :( haha. mengeluh pulak kan. cuti kali ni dah tak se-enjoy cuti masa
first and second year, sebab bukak uni bulan januari, terus ada exams. five papers kesemuanya.
structural mechanics, environmental engineering, fluid mechanics, transport network, and concrete
design. doakan aku berjaya, please. T_T

_____________________________


khamis lepas, lingwei ajak makan crepe dekat the kensington creperie restaurant.
mahal la, 5.6 pounds sepinggan. saja nak merasa, once in a lifetime je.*hopefully* haha. 



aku order strawberry crepe, lingwei order chocolate. memula macam terkejut tengok seketul je
strawberry dia letak. not even seketul, one slice je! haha. baru dapat pinggan dah complain.
sekali makan.... nyummmmmssss. sedap gilos tak tipu. dalam crepe tu rupanya ada banyak
strawberries dia letak. hidden rupanya. hahah. 


selepas makan tu, teringin nak makan lagi. tapi tak mampu, mahal.
so aku pun try la buat crepe sendiri. sedap lah jugak aku buat. ngahaha
 enough to satisfy my cravings. :)) 


bahan2: crepe (cari resepi kat google), strawberries, 
condensed milk, chocolate chips, whipped cream


hias ikut suka hati;



selamat mencuba, kalau mahu mencuba :D

0 pendapat bernas:

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino