My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

perjuangan belum selesai

aku overreact lak smalam lepas dapat tau yang aku kurang satu markah je lagi untuk
dapat 'kelas' yang aku nak. hmph. yang sebenarnya, memang aku deserve pun markah
tu. usaha aku belum sampai tahap maksima.. apa2 pun, masih belum terlambat. ada
2 tahun lagi, dan markah untuk 2 tahun yang akan datang ni adalah 2 times markah
tahun pertama dan kedua. so yeah, I can do this, insyaAllah.


walaupun third year akan lebih mencabar, dan lebih banyak exams yang pecah kepala otak.
hmmm. just go with the flow lah. duduk london pun, aku bukannya jenis enjoy the city. duk
bilik je la, study takat mana yang mampu. 


eju yang aku kenal tak mudah putus asa.
jatuh jatuh, bangun semula. go eju  :)

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino