My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

akademik

alhamdulillah, exam dah habis. 6 papers, 4 was doable, 2 was extremely hard; 1 of which made me cry.
menangis pun nak bagitau kan. hahah. tapi considering i haven't cried for a loooong time, crying is the best
 way to describe how i felt about the paper. and the worst part is; i knew how to do the question. ok, tak
 semua, tapi beberapa soalan yang kalau la aku tak panik dan aku sempat jawab; aku akan berada
 di tempat yg selamat. tapi benda dah jadi kan; sekarang ni cuma mampu berdoa utk results.


sekarang ni cuti sampai rabu depan. khamis 13 june dah start projek sampai la 24 june. 27 jun balik
malaysia. and hopefully aku boleh naik tahun ketiga kat Imperial college oktober depan. ameen.

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino