My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

one-good-deed-a-day challenge

so, tadi aku baru je hantar 'spring term report'. basically report tu macam apa benda yang
 aku dah buat dan dah achieve sepanjang term tu. academic progress, personal development, 
participation in clubs/voluntary work etc. & bila tulis report ni, aku rasa nak
 tulis banyak2 benda baik yang boleh impress tutor aku sebab kena tunjuk kat dia untuk 
di-sign. lalu, aku terfikir, masa kiamat nanti malaikat raqib & atid akan review apa 
benda yang aku dah buat kat atas dunia dekat Allah. dan apa yang aku dah buat untuk 
impress Allah?


semua orang nak syurga, tapi macam mana dengan resume kita?
adakah resume kita cukup hebat untuk terpilih utk masuk syurga? hmm :'( 

____________________________


btw, pernah tengok video ni?




all the small things we do can make a big difference to other people's lives.
so why are we waiting on the world to change,when we can do something to help changing it?
if you're reading this, let's join me in one-good-deed-a-day challenge! 
(well, at least one. should be more. haha). 


found this blog and was inspired. hope u will be too :)



0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino