My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

Spain Vlog


12 more days and i'm off to Zagreb, Croatia!! ( for ICL civil engineering trip)
so, sebelum aku pergi untuk eurotrip yg kedua, aku rasa macam adalah afdhal
untuk aku buat video pasal spain.. sebagai kenangan untuk masa depan.. :)


Malaga: 00:47
Granada: 02.22
Seville: 04:47
Cordoba: 07:14
Madrid: 08:36


spain travelog: [click here]

4 pendapat bernas:

Nice video. Change this blog to vlog!

prefecto nervosa la eju!! gud job! big clap..heheh..ala2 dokumentari tv1 gitu..=))

eju

huba2: heheh thanks :)
tips: lol.. tv1? mesti boring kan tengok xD hahahah

actually dokumentari tv1 is quite good. tahap national geography and discovery channel. :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino