My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

raya haji

smalam raya haji. raya haji pertama di perantauan(London). keh3. :)


hari sabtu, tetibe dapat mesej dari alifah dari Bath, mintak tolong jemput kat stesen.
so, last-minute punye plan, aku bersiap kelam kabut, keluar bilik pukul 7.15am, jalan selama
40 minit untuk tiba di Paddington station.. Alhamdulillah ada GPS yang selamatkan aku drpd
tersesat. lalu berjumpalah aku dengan kekawan kolej yayasan uem (KYUEM)..


lepastu, gi Oxford Street, shopping sakan dengan alifah and illya.
mentang2 baru reti guna debit card untuk bayar kat kaunter. hahah



lepas oxford street, pergi apartment Uzira, kawan kolej yayasan saad (KYS).
kitorang main masak2.. masak rendang daging, lamb chop, ayam masak merah, n nasi briyani.
best gabannnn... teringat-ingat kelazatan makanan2 tersebut sampai skarang :)
& sambut birthday ayne yang dah 20 tahun.. happy birthday ne!


pagi raya, kelam kabut bersiap, naik bas ke malaysia embassy and solat raya kat situ.
then gi hyde park tangkap gambar untuk hantar 'salam perantaun' kat surat khabar masa
aidilfitri tahun depan (early planning). hahah...


so itulah kisah hari raya haji aku. sronok ah :) tapi still rindu rumah :'(


photo credit: alifah, and ain
7 pendapat bernas:

eju nmpk sgt kurus pkai kebaya tu...jeles.......hehe.=))

eju

eju xde shape kot.. xya jeles :p

did u record them? XP

eju

omg i forgot! sorry huba2! insyaAllah i'll get it done by this sunday :S

owh... dont feel bad... take ur time....

u can record it while window shopping in the weekend... :p

lama gile tak jengah blog eju...
tadi masa selongkar2 blog yg hani follow, baru nampak blog eju yg berwajah baru...
nampak sangat pemalas Hani ni..adess..

eju nampak makin comel.

sekian terima kasih. kikiki~

hai eju. saya silent reader anda.update laa selalu suka tengok life baru eju :)

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino