My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

new friends
hidup aku skarang ni; pergi kelas, balik kelas, terperuk dalam bilik, masak, tidur, & makan.
so dalam seminggu, 5 hari aku banyak habiskan masa dengan coursemates je la.. sabtu ahad
baru jumpa kekawan yang lain.. kadang2 bila pergi dapur jumpa kawan2 kitchen..


dalam course aku, aku sorang je melayu malaysia. ada sorang melayu brunei, nama dia azzura.
tapi still cakap english dengan dia sebab BM dia lain sikit. kekawan malaysian chinese ada tiga
orang; chong, nicholas, & ling wei. diorang sume sangat baik & cool :)


meet: chong, nicholas, & azzura (at satay house)


nicholas & lingwei (at hyde park)


so bila pegi makan, rehat, study, mereka lah kawan2 untuk lepak sama2.. ada sorang kawan
dari Bahrain, nama dia kawthar.. kalau nak solat slalu pergi dengan dia.. nak kawan ngan
omputih, tapi diorang pun ade geng sendiri.. so stakat kawan omputih borak skali skala okey la..
klu nak lepak sama-sama, mungkin perlukan masa lagi..


kalau kat kitchen, aku suka borak dengan kawan italy, Kinny. & wern yi, kawan kinny.
diorang comel sangat dan peramah. selalunya bertembung dengan sorang omputih hensem ni
kat kitchen, tapi kekok sikit bila cakap dengan dia.. mungkin sebab dia hensem. haha..


so konklusinye, setakat ni aku gembira la dengan hidup aku kat sini..
kawan2 semua baik & kelakar. :)


tapi yang tak bestnye, aku suke gile makan kat sini. makan dah jadi satu hobi.
kalau tak makan, perut meletup-letup bunyik angin. hadoi, doakan berat aku mantain :S

1 pendapat bernas:

eating is a dangerous hobby... it is safer to go skateboarding or ride a bmx XP

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino