My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

busy=malas update blog

salam..


hidup aku sememangnya sudah semakin busy dari semasa ke semasa. masa induction week
lagi imperial dah bagi test dan project. dan sekarang ada lagi dua group projects kena buat.
termasukla homework. harini ada kelas dari pukul 9 sampai 6 petang. hahah.. penat gaban.


selain tu, setiap hari aku kena jalan kaki 20+ minit ke universiti. dan 20+ minit balik ke bilik.
so setiap hari, aku jalan selama approximately 1 jam. lepas balik pulak, aku masak nasi dan lauk.
which mengambil masa selama approximately sejam. malam pulak kena revise, buat homework,
research, yada yada yada.. jadi bayangkanlah betapa malasnya aku nak update blog. haha


tapi yg seronoknya kat sini adalah peluang utk kenal orang dari serata dunia.
kawan2 aku setakat ni ada from brunei, italy, bahrain, tunisia, china, uk, cyprus, dan of course,
malaysia. tapi aku belum kenal semua coursemates lagi sbb baru dua minggu kat sini.
sbenarnye, kadang2 aku tak faham sgt ape yang diorang cakap sebab masing2 ada macam2
accent, tp semuanya sangat friendly.=)


so.. itu jelah nak khabaq. bila rajin wa khabaq lagi. sekian..
3 pendapat bernas:

teruja baca update orang dari london :p

Besarkanla gambar! Nak tengok siapa lagi! :D

eju

huba2: hehe :)

arina: ada kat facebook :p

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino