My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

start enjen

finally. setelah 3 hari terseksa menanti, menahan getar dan debaran jiwa,
akhirnya aku dipertemukan dengan bakal tempat tinggalku.=)

FISHER HALL YAW! =)




alhamdulillah, tempat ni adalah paling murah dan boleh jalan kaki 20 minit untuk sampai ke
kampus. dan alhamdulillah juga sebab ada sorang kawan melayu yg dapat tempat sama.

_________________________


btw, hati terasa senang seketika saje. sebab aku baru je dapat 'fresher's pack'
dimana terdapat satu announcement yang mengatakan bahawa, i have to sit for
MATHEMATICS DIAGNOSTIC TEST on 6th october, dan result yang aku dapat
counts towards coursework aku. aihh belum masuk lagi dah kasi cuak dah. =S



otak da berkarat. nasib baik mr Alderson suruh awal2 untuk simpan fail further math.
nampaknye kenalah aku start study balik nih. trigonometric relations, binomial theorem,
differential n integral calculus, elementary statistics, complex numbers, & vectors.
BANYAK GILE WEH KENA STUDY... T.T



tapi yang aku excited utk start belaja, adalah modul lukis2 design2 ni. seronoknya =D
& nanti kena beli boots untuk bertukang. bestnyee.. these 2 things memang aku suka gile.
melukis and bertukang =)


alhamdulillah. thank u Allah =)

1 pendapat bernas:

study biar lepak, result biar gempak.. hoho...

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino