My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kuih ros EidMawar

original-flavoured rose cookies


dua tiga hari ni, famili saya dah start buat business kuih ros.
dari pagi sampai petang duk dapur dengan mak & akak. sambil bukak lagu,
sambil nyanyi2. rasanya kalau betul la kate orang tua2, "barang siapa yang
nyanyi kat dapur, maka dia akan berkahwin dengan orang tua"; maka, saya
terpaksa redha kalau dapat jodoh orang tua kerepot =.=

pandan-flavoured rose cookies


bapak penat aihh, tak tergambar dek kata-kata.
mak baru start business dari last year. last year, saya kat KYUEM, x tolong pun.
this year, kebetulan saya & akak cuti bulan Ramadhan ni, maka kami kena la
menolong mak. seronok lah jugak sebenarnya. takdelah bazir masa online or
tengok tv or tidur. =)



maka, kalau nak order, silalah order pada saya. =)
murah aje. 60 keping untuk RM 14. beserta botol yang reusable.
ada warna kuning (original), hijau (pandan-flavoured), & merah (thick-rose)
rasa pun sedap, rangup. kalau nak pos ke rumah anda pun boleh tp
kena extra charge lah. nak assorted colour pun bolehhh. cool kan? =)

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino