My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

johnny depp buka puasa

malam smalam johnny depp buka puasa kat rumah aku..
kitorang makan sama2 family aku. dia cam malu2 duk sebelah aku. hahah x)


pastu dah abes makan, aku pun gi basuh pinggan kat dapur.
johnny depp bawak pinggan kotor. dia cam teragak-agak nak letak pinggan tu kat mana.
lalu aku pun cakap,"u can put it wherever you want".


johnny depp pun letak pinggan dia kat sebelah aku pastu tersenyum.
awww, comel~! ='D


pastu dia usha aku basuh pinggan sambil senyum2. =)
aduyai. cair den. xmau bangun tidur boleh tak.
ape nak buat.. mimpi je.. T.T


dia ade jerawat atas kening sama dengan aku! ='DD

____________________________________
alangkah bestnyee kalau mimpi jadi kenyataan =')
0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino