My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

good day =)
Alhamdulillah. Thank u Allah, thank u teachers, thank u mak abah,
thank u friends, thank u abang2 kakak, thank u PNB, and thank u everyone!

harini, saya dapat hadiah yang saya nantikan semalam =')
results yang cukup untuk saya melanjutkan pelajaran ke universiti pilihan.
hadiah paling berharga adalah melihat mak abah tersenyum dengan mata yang terpancar
kegembiraan. dan impian saya selama ni bakal menjadi kenyataan in less than 2 months =)
___________________________________________

tadi, angah belanja berbuka kat hotel.
sama dengan kakngah, mak, kakak, zaim, & ziqri.
katanya sebagai sambutan dapat results.
thanx angah =)




life's gooood =')

4 pendapat bernas:
abil

congratz!see u in uk insyaAllah..(^_^)

beznye.....tuah bday doploh eju leh celebrate twice gitu..hehe..=)
n congrats again chaletmate!!!

cogratulations!

dalm kesusahan ada kesenangan. dan setelah selesai satu urusan, teruskan dengan urusan yang lain.

all the best in ur future university :D

eju

thanks every1 =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino