My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

aktiviti masa cuti

selalu kekawan tanya, buat ape masa cuti?
dalam seminggu ni, inilah yg saya buat.
_________________________________________

1# senaman pagi dgn mak abah

setiap pagi, saya akan jalan keliling taman perumahan dgn mak selama 40 minit,
pastu masuk rumah, ajar mak abah senaman aerobik. comel gaban diorg menari x)


2# baca novel

saya baru habiskan 2 novel. 'senafas rindu' dan 'so super starry'.
senafas rindu sumpah bosan gile. buang masa je baca.
so super starry pulak, ending dia tak berapa nak happy.


3# kursus 'web designing' bersama angah

starting from next week, saya akan jalani kursus 'web designing' dgn angah.
might be useful as a part-time job in the future =)


4# 'marketing strategy' studies

kakak saya ada tinggalkan 3 buku tebal pasal 'marketing strategies & research'
yang saya rasa sangat interesting utk dibaca dan di-study sendiri. =)

_____________________________________________

nerdy much? takpe, semua ilmu yg dpt dari buku2 ni might be benificial suatu hari nanti.
memandangkan kat rumah dah takde internet, so saya ada banyak sgt masa terluang.
smoga masa ni dpt digunakan sebaik mungkin. insyaAllah =)

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino