My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

tum bilkul nehi samja

dekho na, dekho. kese sundar hai mere shahid kapoor.
uski ladka mera hai. tum ladki nehi dekho hai mera ladka.


koi nehi samja kese mera dil lagata hai na?
me pyaar ke uska. me yaha hu dekhto zara uska, bilkul! bilkul! =)
awwh. hindustani movies are like fairytales to me =')
____________________________________


been listening to hindustani songs since exams started.
bagi saya lagu2 hindustan ni best sebab suara lelaki dia 'manly'.
& masih mengekalkan ciri-ciri timur. dengan bunyi gendang, dengan sayu2 suara. awwh.
kalau search maksud lirik2 lagu, lagu2 hindustan ni sangat poetic, & maksud mendalam.
unlike lagu2 modern skarang yang lirik punyelah simple macam lagu 'friday'.


oh friday ni saya ada exam lebih-jauh matematik tulen (further pure mathematics)
saya kena dapat A. dah nak jadi gile dah ni (*.*)
2 pendapat bernas:

hindustan?


lol.jangan prom nanti pakai ala hindustan sudah. boleh je,,tapi pakai sari bertutup yang longgar.HAHA.

gudluck lah exam yer.eju can perform! insyaAllah.


p/s-kite dgr lagu estrella yang stay.jiwang jap musim exam ni.

eju

prom apa barang.. pakai sari masa awards day laa, gempak skit.keh3 =DD

tengkiu.gudluck utk anda juga. musim exam mmg musim sesuai utk berjiwang

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino