My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

teachers' birthday

tadi ada sambutan teachers' birthday. i mean, teachers' day+college's birthday.
seperti biasa, tarikan utama adalah free dominos pizza, & secret recipe cake;
juga teachers' performance. comel betul tengok cikgu menari2 atas stage. =DD
dah la lagu2 yg diorang perform 'we don't need no education' & 'schools out'. cool kan diorg. hahah


while waiting..


sempat ber-kiasu kejap dgn si jijah



the pizza




the cake



last year saya potong cake untuk semua orang. saya punyelah terliur tengok kek
yang dipotong untuk orang lain. tapi tahan jela, sebab dah save sepotong utk diri sendiri.
saya letak atas meja. skali ada orang ambik. last2 saya tak makan pun kek. kempunan gile T.T

so, this year, saya balas dendam.
saya gi potong awal2 dua slices untuk diri sendiri. hihi




happy 13th birthday, kyuem! and happy teachers' day!
thanx for the makanan free =DD

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino