My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

physics paper 4

sebenarnya, saya da janji kat diri sendiri utk blog pasal semua papers yg sy amek for A lebel.
almaklumla, dah dapat anak cucu nanti, senang, bagi je link blog, suruh diorang baca.


ha. semalam. 1st paper saya. physics paper 4.
komen? hmph. tak berada di tahap selesa.
ada yg boleh jawab, ada yg takreti jawab tapi pakai tembak je jawab,
so kesimpulannya, semuanya berjawab, tapi tak sure betul ke salah ke.


so skarang ni. tawakkal jek.
harap2 pemeriksa tu lembut hati bersifat keibuan dan pemurah markah.


on a random note, tak rasa ke exam-based system ni macam agak unfair sometimes?
sebab kite penat2 belajaq dua tahun, sekali exam 2 jam je menentukan future kita.
soalan yg keluar pulak soalan-soalan yg kita hengat-tak hengat. macam tidoq-tidoq ayam camtu.
(asal loghat kedah pulak den ni? byk sgt repeat video mathluthfi punye pasal =.=)


semua ni hafal bagai nak rak, tapi satu soalan pon x keluar



contohnya, soalan pasal MRI (magnetic resonance imaging). tiga hari lepas saya boleh sebut dengan lancar satu-persatu points sampai full 8 marks. perfect dan solid. sekali semalam? yg boleh recall cuma half daripada yg dihafal. kesimpulannya, u have to recall every single thing, one day before the exam. =S


meja yg penuh dengan kata2 motivasi nak paksa diri yg pemalas ni belajaq



masih belum boleh berputus asa! 3 papers lagi harusss buat sehabis baik.
tapi kalau x dpt jawab, maybe bukan rezeki saya. ya Allah, semoga rezeki saya di UK ='(


0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino