My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

bday emak comel!

harini birthday mak saya! =DD
saya sebenarnya da plan dah nak wish pukul 7 pagi ni
sekali pukul 6.30am, abah talipon,


"eju lupa ke hari jadi mak harini? kenapa tak wish pukul 12?"


oops. =.= selalunye saya hantar sms pukul 12 tengah malam, tapi kalini saya taknak buat
sebab dulu mak saya pernah cakap, "mak tengah tido pisat2 tengok mesej kat talipon".
so sebab tu la saya nak wish lepas mak dah bangun T.T


pastu bila abah pas talipon dekat mak, mak cakap malam semalam mak tak dapat tido.
mesti mak tengah tunggu text saya. huwaaaaaaaa T.T rasa guilty gileee skang ni.
ok2 lain kali kacau je mak tido pukul 12 tengah malam! heee. sayang mak =')


nak post kad ni kat rumah. rasenye mak suka x? =S


rindu lah nak surprise mak macam masa saya cuti spm dulu [link]
seriously, rindu sangat nak sambut birthday mak. aih, sayu pulak ='(
hadiah belum beli. tengah fikir2 nak beli apa. tudung? baju? hm..

2 pendapat bernas:

Assalamualaikum wbt.

Salam singgah.Ni Kak Akma dari Belfast :) Saja singgah2 blog.

Cantik sangat kad comel tu. buat sendiri ke? Fuh!

Akak rindu sangat KYUEM tu singgah blog adik2 ni.T_T

InsyaALLAH jumpa kat memane. All the best!

Kak Akma

waalaikumussalam wbt..
hai kak akma! =D thanx for dropping by =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino