My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sweet =)
the chronicles of ladies night: the chair, the crown, and the doorgift.


the chair. masa tadika, cikgu tadika saya perkenalkan game 'musical chair'. sejak tu, sampai besar, ada je game musical chair kat sekolah, sampai la kat ky. tapi i'm always among the earliest to lose. but guess what? saya menang smalam! hihihihihiih. sori ye, saya macam hepi sangat2 sebab pertama kali menang musical chair. TAKE THAT kawan2 skolah tadika yang slalu curi kerusi saya masa music behenti! ahahah =DDD


the crown. =). love u ladies of ky. =)



the doorgift. sangat fabulous okay! teka apa kat dalam dia?
choclairs and cadbury dairy milk, yaww!
memang nikmat ahhh, dah lama saya x makan chocolate =)
banyaknye bajet diorang. tapi memang awesome. *thumbs up*


mungkin ayat ni agak sexist tapi, ky girls rocks!
dua bulan lagi, & saya akan rindu anda semua.
ladies nights '10 & '11 akan jadi kenangan manis yg akan sy ceritakan kat anak cucu nanti.hihi
=) =)

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino