My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kembali bernafas

"ahhh, eju tu hangat2 taik ayam je nak delete blog"


aha! saya mengaku saya hot hot chicken poop. tetapi hati saya meronta-ronta kebosanan tatkala asyik termenung melihat soalan-soalan further mechanics dan stats; dan bosan dek asyik menyelak buku jalan kerja kakak senior yang saya fotostat dari mursyidah salwani.


lalu hati saya berkata,
"mari buang masa".


ya, buang masa itu adalah penting untuk melepaskan stress dan kebosanan.
justeru, blog yg dulunya koma kini sihat kembali dengan nama baru,


kelab kapucino keju.


tempat untuk bercerita, tempat untuk membuang masa. sekadar suka-suka =)
tetapi exam masih ada. minggu depan. 2 papers. doakan saya!

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino