My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

ade org rindu?
"yes! belah kanan!" jerit hatiku sambil mengutip selai bulu mata yg melekat di pipi lalu letak atas kepala. hati terasa berbunga-bunga, berangan pasal siapela yg dok rindu aku tuh. =D


isk. bukan salah aku terpercaya kat mitos ni. ni semua salah grandmother kepada kawan aku punya kawan yg sebarkan cerita pasal bulu mata ni. sampaikan masa kecik2, aku hilang mood xnak keluar bilik, bila bulu mata belah kiri yg jatuh sebab aku ingat ade orang benci aku.


tapi, skang, walaupun kadang2 aku terikut2 emosi bila bulu mata jatuh,
aku fikir.. dalam hidup ni, semuanya balanced.
semua yang kanan, pasti ada yang kiri.
semua yang positip, pasti ada yg negatip.


kalau ada yg rindu, mesti ada jugak yg x berkenan tengok muka kite.
tak kisah la bulu mata belah mana yang jatuh atas pipi.
kalau semua org suka kita, habis la botak mata kanan kite, takde bulu. =.=

________________________

perasaan 'tak suke' tu semua orang pernah rasa.
sampaikan tnampak batang hidung pun dekat hati dah meronta-ronta.
"demm.. kenapa dia ada kat sini? aduyai, tak sukenyee."
terus hilang mood segala bagai. tul tak? pernah tak?


cuma yg membezakan kita adalah.
either kita simpan rasa tu dalam hati, or cerita kat org lain, or cuba lupakan perasaan tu.
anda pilih. =)

7 pendapat bernas:
nyamuk

rindu blog ni :)
yeay, da ade balik!~~

ejuuuuu! cantik la layout baru!

eju

tengkiyuuuu =DD

peh. centered paragraph pulak. =.=

psst.! nak tau sapa rindu kau.? hehehe

eju

eh? dari dulu memang aku gune centered paragraph lahhh =.=

oh., mebi sebab layout ni bebetul kt tengah kot. yg dulu tak recall pulak. =.=

eju

haha. kau mmg.. pelupa =p

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino