My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

regrets

menyesal sebab keputusan yg dah dibuat?
ye, kadang-kadang sy terfikir, kalaulah sy lalu lorong yang lagi satu.
tapi, lorong yang saya pilih inilah yg membentuk siapa diri saya sekarang.


setiap perkara pasti ada hikmah.


tapi kalau ada dua atau lebih pilihan,
kenapa tak pilih untuk cuba yg lebih sukar?
kenapa tidak ambik risiko?


biarlah menangis, biarlah sakit hati, biarlah pressure
pengalaman ini lah yg mengajar kita erti sabar, erti kebal, erti berdikari.
seperti saya yang mengenal backstabber seawal darjah lima.
dan sejak tu, sy belajar untuk menerima cabaran seumpamanya.


dan untuk memahami kesukaran,
saya nak jadi perempuan yang sukakan cabaran =)


why not take a crazy chance? -hillary duff



0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino