My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

isu hangat belaka
skang ni tengah hangat beberapa isu di fesbuk. keje saya meng-tangkai je.
bak kata omputih, 'stalking'. tapi, teringin jugak saya nak mengulas serba sedikit.

_________________________________________

isu 1: kes buli 20 orang kena buang skolah

saya rasa bagus skolah tu amek tindakan tegas. tapi.. bila fikir balik, there must be a few budak baik yang secara kebetulan ter-join situasi buli tersebut atas ajakan kawan. skali tibe2 kantoi plak. kesian kan? yang tukang ketua buli tu memang patot ahh kena buang.


isu 2: hikayat merong mahawangsa

ini saya betul2 x puas hati. sebab saya belum tengok. dan saya rasa xkan tengok dalam masa terdekat ni sbb saya bukan jenis kuar g tengok wayang. somebody plis buat cetak rompak plis?



isu 3: rosmah chubby komen pasal tsunami

no komen. klu saya jadi bini pm, saya nyorok blakang husband jek.


isu 4: pesyen shawl

okey, yg ini saya sedikit teruja sebab kekawan ajak pakai shawl masa hijab week. saya ni dah la jenis tudung 3 segi takmau ikut trend. ngahaha. besok jugak sy gi shopping, yawww =D

cilok ini gambar dari google. maaf ye tuan punya gambar, tapi sy suka style anda =D

4 pendapat bernas:

ejut,, pliz a pkai shawl skali. haha

eju

tunggu hijab week ah. aku try =D

eju pakai shawl cana nak buat persembahan tuuuuuu :P

eju

masa ladies night xpaya pakai laahh ;D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino