My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

feelings fade, people change

bile tengok kalendar kat dinding, sy sedar sy ada lebih kurang 2 bulan je kat kyuem ni lepas tolak waktu exam dan kiasu. 2 bulan untuk bersama kawan2.


sy terfikir waktu sy skola rendah dan menengah.
masa saat2 akhir nak berpisah tu pun rasa sedih gak.
tapi.. adakah sy masih sedih sekarang? tak.. prasaan tu dah tukar jadi rindu je.
itupun kadang2, bila2 teringat.


feelings fade, people change. termasuklah saya sendiri.


hidup ni macam satu ilusi.
kenangan2 lepas, rasa macam satu mimpi.
padahal itulah apa yg kita dah lalui.


dan kalau esok, bila saya bangun tidur, keadaan dah berubah (tidak lagi kat ky)
mungkin saya akan rindu kehidupan kat sini. tapi.. saya tahu sy xkan dapat kembali.
hidup kat ky cuma jadi satu kenangan.


dan orang2 yang pernah muncul dalam hidup saya,
mungkin itulah penghabisannya, mungkin itu cuma separuh cerita. it depends.
kalau boleh, saya harap, 18 June bukan penghabisan cerita =)

0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino