My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

raksasa lipan

pada suatu pagi, saya nekad untuk mencuci tandas sbb bosan tinggal sorang2 kat chalet sebab chaletmates saya pergi ekspedisi DOE. melihat kuman2 dan bakteria yg berparti dan berseronok bergelumang dalam kekotoran, saya jadi bersemangat lantas terus mencapai berus.


sedang bertubi-tubi menyental dinding tandas, tiba-tiba,
keluar seekor raksasa lipan dari celah berus!


saya jadi kaget! tapi sy beranikan diri utk melawan. lalu dengan tulang empat kerat yg ada, saya berlari lintang pukang mengambil senjata kayu penyapu. raksasa itu mula menyerang dan saya terus pukul dengan sekuat hati!


"dush! dush! hiyah! hamek kau! ha! hamek!"


ganas kan saya? B-)

2 pendapat bernas:

ganasnyer eju.. xP

eju

biasa lahh B-)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino