My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

janda berhias
setahun sudah lamanya. cepat betul masa berlalu =)
ingat lagi last year tangan sy menggeletar pegang mikrofon, tp cuba bajet cool.
harini, sy tengok adik-adik pulak buat benda yg sama.


itulah house election.


jadi secara officialnya, sy kini jadi 'janda hc'. hahahah
term yang seseorang panggil saya & sy rasa kelakar =))


btw, kalau nak cerita semua satu entri ni, alamatnya sampai besok pun x habis.
yg penting, jadi housecapt bukan mudah. kena penuhi people's expectation.
dan kita x tahu samada kita penuhi atau x. sebab orang judge diri kita lain-lain.
so, basically, sy pun x tahu apa pandangan org pada diri sy.


dan saya yakin rose, pemegang jawatan baru, boleh lakukan yg lebih baik =)


yg pasti, benda yg akan paling saya ingat dan rindu pasal kyuem
lepas saya keluar nanti adalah sapphire =)selepas volleyball menentang topaz petang smlm =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino