My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

dan sebenarnya

saya cuma ada masa kurang daripada 2 bulan lagi utk mock exam.
ramai kawan sy akan fly gi australia bulan ni. saya masih selak2 kalendar lagi.


saya cuba bayangkan diri saya di UK. tapi tak dapat bayangkan.
sebab saya tak penah gi overseas selain pangkor dan langkawi.
tapi.. adakah sy akan merasai sendiri bulan september nanti? ='(


manusia hanya mampu merancang, Tuhan menentukan.
macam speaking test. semuanya bergantung kpd nasib yg ditentukan oleh Allah samada kita dapat topik senang atau susah. sama jugak mcm further math. kalau kuar soalan vector susah gaban cane? ='((


tapi saya percaya,
kalau kita cuba sedaya upaya utk capai sesuatu, Tuhan akan buka jalan utk kita.
berjaya atau tidak, semua pasti ada hikmahnya.


tapi tak salah kan kalau berangan setinggi gunung everest? =)


bergambar di depan bangunan imperial. ehehee

5 pendapat bernas:
a.kay

styloooo :D

eju

ahaha

live the dreams. keep it real!

Anonymous

nice pic eju !
its have been long time i havent visit ur blog..
now, eju have become 'the nerd' hehe

btw, good luck eju ! :))

eju

thanx! gambar edit je tu.hehe =p
thanx for visiting! =D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino