My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

shing-shing toy story

hai. nama saya shing-shing. nickname saya shing2.
saya pinjam laptop eju kejap untuk ceritakan kisah saya.
samy, saya harap awak tengah baca ni.


samy,
sejak kebelakangan ni hidup saya rasa kekosongan.
saya cuba untuk isi kekosongan tu dengan belajar further math dengan eju.
tapi saya tak faham. sebab dia pun selalu tak faham dgn apa yg dia buat.


oleh itu, saya cuba mengisi masa dengan menunggang paris hilton, kucing peliharaan eju.
tetapi dia kucing kurang upaya. KKU. dia tak boleh berjalan atau berlari.
lepas saya nampak zip di badannya baru saya tahu dia cuma kotak pensel.


oleh itu, saya pergi swimming di lautan biru bersama dolphin.
tapi saya takut air. sebab organ dalam badan saya semuanya kapas.
nanti badan saya jadi lembik.


samy,
hari-hari saya tunggu sms atau panggilan dari awak.
tapi tiada. saya risau. awak sihat ke? awak healthy ke?


saya rindukan awak samy.
semoga suatu hari nanti saya dapat jumpa awak semula.


6 pendapat bernas:

ish2..ksian shing2..

eju., kotak pensel tu seriously kucing.? heheh. macam labradoodle je.? :P

oh., gambar

http://4.bp.blogspot.com/_Jz6q96YM2S8/TTFISzyJ6BI/AAAAAAAAB-Q/wvHL9wfH0yo/s320/tunggang%2Bdolphin.JPG

ni agak lucah. samada otak aku yg terlampau kuning atau si eju yang terlampau nerd untuk memperasankannya. >.<

eju

musyi: kan..sobs ='(

faiz: whatttthhhhaaaa?! blue nye otak lelaki! T.T orang berenang dengan dolphin kan pegang sirip dia. whattthhhaaaaaaaafish? i'm totally innocent. T.T

keh3. just thinking. bukan semua orang berfikir camtu. kesian kat lelaki., dipersalahkan. :P

oh., samy gi mana.?

eju

gi balik kampung..

OMG THIS POST IS SO CUTE OKAY! :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino