My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sepots.

kesian tengok budak-budak ni berebut bola. nanti suh mak belikan sorang satu ye?


tadi ada sports carnival. budak2 intec, kms, uniten, dan miat datang berkampung ke mari.
saya jadi tukang tengok je. nak main, memang saya sungguh tak layak.


setuju tak dengan ayat ni?
"bukan semua orang boleh main sports."
saya setuju handred persen.


dulu, kat sekolah, sports tu wajib. nak, taknak, saya join lah netball club.
coach cakap, "awak tinggi, boleh jadi GS atau GK".
tapi bak kata omputih, "don jaj a buk bai its kaver"


tiga tahun saya datang praktis, tak lepas-lepas masuk school team. house team pun tak lepas.
sebab bila orang pas bola kat saya, saya lari atau mengelak sebab takut bola laju sangat.


kesimpulannya,
saya tak suka sepots.
sports itu ganas. cruel. violent. bola macam bullet. T.T


5 pendapat bernas:

saya suka sports., tapi stamina tak pernah cukup untuk main.

eh.? kau tinggi.?

;))

haha.kesian.

eju

faiz: xde la tinggi sgt. average.

syuk: kan.

=.= takpe eju. masih ade satu sem utk anda prektis tak takut bola.. go go eju!! :DDD

eju

takmmau ah. malass...haha =p

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino