My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

semester terakhir
*sniff sniff*

udara semester baru dan terakhir di kyuem ini terasa lebih segar.
mungkin kerana lantai, langsir, toilet, semuanya sudah bersih bersinar atas jasa bakti makcik cleaner yg baik hati. pokok belaan juga masih hidup <3


tanpa membuang masa, mari kita teruskan dengan agenda kita pada hari ini.
semester akhir. semester yg paling penting. harus fokus seratus persen.
saya kembali menyelak helaian buku yg sy tulis sejak mula2 masuk ke kyuem ini.


helaian pertama buku tersebut


sangat seronok membaca kisah sendiri. terasa seperti heroin citer hindustan.
cuma bezanya, lagu-lagu hindustan hanya berkumandang dalam bilik sahaja dan tiada adegan bergolek-golek dan berlari-lari anak di padang bola sepak kerana musykil para lelaki yg sedang khusyuk bermain seperti skuad harimau malaya tergamam dan melarikan diri.


saya sedikit kesal kerana tidak sempat menulis satu helaian pun utk semester 3
disebabkan terlalu sibuk dengan hal-hal pekerjaan. tambahan pula, pelajaran yg agak terabai.
saya berjanji kpd diri sendiri utk menyambung 'novel' ini bg semester terakhir.
sem 2, 3, dan 4 dicompile bersama dalam 'volume two'.


sebagai kenangan di hari-hari tua kelak.
atau, jika ajal bertemu lebih awal, sy sudah selitkan nota supaya novel ini di-publish.
tetapi nama-nama harus ditukar. rahsia tetap rahsia. =D


nerd kan saya?
wee~ x)

6 pendapat bernas:

nerd la sgt¬

eju

nerd sgt la~

untuk lebih dramatik dan melodrama.,
cuba sertakan tajuk lagu memelodikan mood eju time tu.

mungkin special effects diari tu makin gah.? :)

kalau eju the nerd masih menulis novel lah. :P

ewwwwww..=P

eju

faiz: pendapat bernasss! akan saya pertimbangkan proposal anda. =)

hazieyati: jeless... =p

pernah ke pendapat aku tak bernas.?

haha.

*riak sebentar bersama kitkat*

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino