My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sakit ringan
bila time2 macam ni, saya rindu sangat kat mak saya.
mak sentiasa ambil berat bila saya sakit walau seringan mana pun sakit itu.


bagi kita, pening, sakit perut, selesema, sakit tekak, demam-itu semua sakit yang ringan.
tapi sekali anda kena, memang terasa sangat terseksa. lagi-lagi, minggu ni anda ada banyak test yang susah dan membunuh iaitu further mechanics. juga test further pure yang sebelum ni anda dapat gred terendah di dalam kelas.


anda nak study. tapi anda tension dengan hingus yg meleleh.
hingus yg jernih dan cair seperti air kosong,
lebih menyiksakan daripada hingus kuning yg pekat.
kerana hingus itu tidak ketara. seperti anda tidak mengalami seseme.
datang dengan pakej bersama sakit tekak yang sakit sampai ke telinga.
dalam badan terasa panas. tetapi bila anda letak tangan di dahi; tak rasa panas pun.


anda nampak sihat walafiat.
tapi dari dalam anda terseksa.
tiada siapa yang tahu.
hanya emak saja memahami.
emak.. ='(

2 pendapat bernas:

eju.semoga cepat sembuh! :)

eju

dah elok dah. semalam je =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino