My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

sakit perut
orang tua-tua kata kentut banyak itu sihat.
sebab ia dapat mengeluarkan angin dari perut.


sebenarnya saya nak mengadu yang saya sakit perut.
ia mengganggu saya sejak semalam.
kerana semalam kolej saya tidak menyediakan breakfast dan lunch.
maka saya makan makanan ringan sahaja sehingga pukul 4.
kemudian saya makan megi dua bungkus kerana kelaparan.


sampai sekarang perut saya buncit luar biasa.
terasa penuh dengan angin. sehingga mengganggu konsentrasi mahu belajar.


saya terasa seperti bayi yang kembung perut.
saya mahu minyak yuyi cap limau! ='(




3 pendapat bernas:

minyak yuyi oke., tapi air halia pun lagi baik untuk penghadaman angin yang berterusan.

kalau dah pekena halia tu., kentut ngan sendawa jangan cakaplah., terbaekk~ :P

eju

tapi takkk sedapppppppp. bluergh =(

tak biasa lagi memang laa.
cer dah biasa.
ketagihh je.
siap high lagi. eheh. :P

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino