My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

eju the nerd


seperti yg dapat anda lihat di dada skrin laptop/pc/blackberry/iphone/ipad/watever anda,
blog saya telah menjadi blog nerd yang berjaya. ia bersempena dengan tahun baru 2011.


menitikberatkan mengenai pencapaian blog 'dunia eju' yg terdahulu,
isi kandungannya meleret-leret, seperti terlalu banyak kemerepekan yg terjadi.
begitu juga dengan kadar penurunan pembaca blog yang mencetuskan kerisauan.


tetapi kini tidak lagi!
dengan terciptanya blog berwajah baru;


Eju The Nerd!


saya kini lebih matang, serius, dan gemarkan buku.
sungguhpun terdapat sedikit penipuan yang berlaku di sini,
namun saya percaya, penipuan ini akan mendorong saya utk menjadi nerd sejati.


jadi apa tunggu lagi?
ikuti jejak langkah saya dalam memartabatkan perilaku nerd!
percayalah, ianya satu trend yg hot tahun ini.

8 pendapat bernas:

giler larh kau, petsis aku bertukar wajah (o.O)

eju

itu wajah aku masa form 5 la der..

erk. form5.?

macam darjah 3... >.<

lol. form 5 xkan la secomel itu.. erk? ^^!

eju

faiz & nazrin: x caya sudah...=.="

btol tu muka eju?ok sila remove saye dr fan list anda lol

eju

cis.. kurang asam nyer arc. hahah...=))

a.kay

comel nya!

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino