My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

si penyibok!
ini binatang kan, suka sangat menyibuk dekat aku.
bila aku tidur, dia jilat jilat rambut aku.
bila aku makan, dia gesel2 kepala dia dekat aku.
bila aku nak buat homework pon, suka hati dia je gi baring atas homework aku.
dia ingat tikar piknik ke ape?
=.="



seb baik la muka kau comel.
sabar je lah x)

4 pendapat bernas:

kucing kita sama eju!

time buat hw time tu la di nak baring atas buku. Aritu nenek aku nak solat, dia pergi landing atas sejadah..haha

apa lg. buang je kucing tu. (nada menghasut):P

eju

ck azri: yeke? boleh jadi geng ah diorang =D

zameer: haah. buang kat ky kan. sure ramai orang nak jaga.haha =D

eju,sila sila buang.buang kat rumah zameer =.=

comellah kucing eju.kt rumah xley bela kucing sbb mama daddy opah semua xsuka =.=

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino