My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

harimau malaya!

ada orang tanye, 'awak suka tengok bola ke?'
aku jawab, 'tak suka kalau xde pasukan nak sokong'


contohnye macam man u, arsenal, liverpool, spurs, etc tu.
tiadalah aku meminatinya. kerna tiada aku faham mengapa mesti sokong mereka.=.="
dan semangat jati dalam diri aku membuatkan aku menyokong 3 pasukan;

malaysia. negeri sembilan. sapphire.

especially kalau...
malaysia vs indonesia
negeri sembilan vs kelantan
sapphire vs topaz


wajib tengok! pasti hangat! x)


3-0 utk match harini. harimau malaya lawan garuda indonesia.
satu match lagi. malaysia, jangan bagi pecah telur okey! =)

8 pendapat bernas:

like!yes3 :D suka jugak :P esp yg sapph lawan topaz XD

yeah, hopefully tak kalah la yg kat indon nanti.

eju

erna: pasti! x)

cnen afi: amin....

kalau n9 lawan johor nak support yang mana satu?

eju

support 2-2 lah. xkisah mana menang. hehe

ecece erna suke tgk SAPE sbnnryee..

haha..

eju , kalo lwn diamond? x))

eju

alah, soalan simple je tuh. of kos, sapphire...=p

harinn,yg pasti bkn tgk ko =.= dn dan,klu diamond lwn sapph,ko bertanding wakil diamond harinn,aku sokong sapph.YES3! :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino