My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

asal comel sangat?
tadi, along hulur kat aku sekeping surat yg along jumpa. ingatkan sape la yg tulis.
rupanya surat tu aku tulis masa aku sekolah rendah kepada girlfriend along waktu tu.
(yg kini dah jadi isteri along)


______________________________________

"Hello kak mar saya Haizu nak tahu tak along suruh Haizu hantar kat kak
mar. Haizu tengok kak mar rambut panjang lawah rupa kak mar tapi sekarang
dah rambut pendek simpanlah balik rambut panjang ya. Masa kak mar cuti
kak mar buat apa? Masa dulu Haizu lukis gambar kak mar asyip tak jadi sahaja
selepas itu baru jadi. Masa petang Haizu dan kakak main badminton. Kalau
Haizu dapat nombor 1 Haizu nak hadiah basikal dan berhenti main badminton.
Hobi Haizu melukis dan bermain basikal. Hobi kak mar apa? Terima kasih
banyak-banyak kerana bagi kad hari jadi tu. warna kak mar suka warna apa?
Itu sahaja yang Haizu tahu tulis."

________________________________


OMG, cute gile. asal aku cute sangat masa kecik2 eh? =D
siap ade lukisan orang main badminton kat bawah tu.
hahah.. cute kan? cute kan? xpe, klu anda x jawab pun, sy tau sy cute masa kecik x)

4 pendapat bernas:

yela.. awak mmmg cute masa kecik2.. haha

serius cute.hahaha :P sweetnya eju masa kecik =.= asal xhantar ponn surat kat ena? :DD

alololo.. budak tecit ni ada jugak masa cute die.. ngeh2.

eju

oh tengkiu tengkiu x)

tulah erna, sape suh x pikat abang eju masa eju kecik2? =p

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino