My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

semester empat

pejam celik pejam celik, dah 3 sem dah aku kat kyuem.
tinggal 1 sem je lagi aku kat ky. sepatutnye aku rasa hepi, tp.. hm.=(


smalam masa end of sem dinner, aku tengok muka sorang demi sorang,
aku rasa sayu. aku ingatkan aku sorang je yg rasa. rupanya kira & intan pun rasa.
& maybe ramai lagi yg rasa prasaan yg sama.


sem 4, sem yang pendek. semester yg perlu study kuat all the time.
semester yg takleh main-main dah. semester yg tiada lagi involve dgn aktif dlm events.


& aku ni jenis x reti bersosial. aku x reti jadi peramah.
aku bersosial cuma bila ada keje/event. so, most probably next sem aku akan habiskan masa dgn kawan2 yg rapat je. & aku sedih sbb aku suka berkawan dgn semua, cuma aku x reti =(


nerd kan aku? hee.


tp itula kehidupan. sekejap jumpa, sekejap berpisah, atau selama-lamanya berpisah.
yg penting, pasti akan berpisah.


apa-apapun, aku suka holiday! yeeha =)
pagi esok akan mula cuti-cuti malaysia lima hari.

1 pendapat bernas:

tu bukan nerd., tapi antisoc. :P

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino