My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kenangan silam
cuba teka yang mana aku =)


semalam cousin aku upload gambar ni kat facebook & tag kawan2 lama. barulah aku dapat jumpa profile fb kekawan lama. masing2 dah jadi anak dara, sume cantik2.


tapi entah kenapa aku rasa x gembira pun nampak kwn2 lama.
maybe sbb kenangan pahit aku kat SKPP. kawan2 perempuan aku mengumpat aku pasal aku berkawan rapat dgn Nitthya. (budak paling tinggi yg pakai skirt). aku x tau nape diorg x suka aku pasal tu. racist? or jealous?


so, bila aku dapat tawaran gi asrama, aku menangis merayu kat mak & abah utk benarkan aku pegi, walaupun mula2 abah aku x setuju. pelik kan. orang yg normal akan merayu xnak pegi asrama tapi aku lain. aku xnak sama sekolah dgn diorang lagi. aku nak cari kawan baru.


& yes, i made great friends kat kys.
really great friends =)


tapi.. great friends yg aku maksudkan adalah kwn2 perempuan.
kawan2 lelaki aku, some of them x suka aku. diorg ckp aku hodoh cam nenek. =.=
masa form5, aku x sabar utk start a new life kat kolej. aku nak jadi eju yg baru.


so far, aku rasa bertuah kat ky
banyak yg aku x dapat masa zaman dulu, aku dapat sekarang. =)
rasanya, itulah sbb Allah uji aku awal2. sbb kat kolej Allah nak bagi aku kenangan manis.
Alhamdulillah..


tapi, disukai & tidak disukai orang itu adalah perkara biasa.
aku manusia. aku x perfect. jadi aku terima saja apa perasaan org pd aku.
itulah yg aku belajar selama 18 tahun idup kat dunia ni =)


p/s: tetiba rasa nak bercerita x)
0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino