My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

hindustani
semenjak aku delete semua lagu2 english aku, aku mula dengar lagu2 hindustan
yg aku copy dr kakak aku. & sekarang aku da jadi peminat hindustan. <3


girls lain dok minat korea,
tp aku minat hindustan. ahah x)


main khabi batlata nahin, par andhere se dharta hoon main maa
yun to main dikhlata nahin, teri parwaah karta hoon main maa
tujhe sab hain pata, hain na maa? ~ ='(
(xpaham? tekan sini. lagu favourite aku at the moment)


yang gambar bawah ni nama dia aditya narayan. dia penyanyi.
& dia baru sekali jadi lead hero dalam cerita 'shaapit',yg baru release bulan mac 2010.
comel kan dia? tapi kakak aku dah cop..


rasanya kawan2 aku pun dah muak dengar aku nyanyi lagu industan dlm kelas.
setakat ni ada la dalam 3-4 lagu yang aku hafal lirik.. tapi x best la sbb aku nyanyi sorang2.
klu dapat buat geng mesti best nyanyi ramai2 pastu tengok channel Zee kat tv room. baru la nampak variety of interest selain channel KBS world. hee x)

3 pendapat bernas:

aku paling suka zoobido zoobido,
give me my sunshine, aal izz well, kaho na pyaar hai[rock version], mera mann, ngan im da boss.

yg laen yg biasa2 orang dengar tu memang kompom layan laa.. haha. >.<

raju raju cha cha
bum chiku bum bum..

eju

ar: lagu2 3 idiots mmg sedap2..=)

fakhrur: mcm pnah dgr, tp x ingat..=S

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino