My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

hari ni hari raya. tapi saya sedang lapar.

selamat hari raya aildiladha! =D


walaupun hari ni hari raya, tapi saya tengah lapar sekarang.
pelik kan? mak saya x masak ke? kenapa oh sy rasa lapar?
oh.. mak saya masak macam2 harini. tapi saya x dpt makan.
sebab,sy x balik rumah.. sy kat kolej.. & sy terlepas lunch sbb tertido.

T.T



tapi takmengapalah.
yg penting, saya tau mereka rindu saya.
saya dpt dengar dari suara mak saya.
mak sy cakap next week dia nak masak sedap2 bila sy balik.
& pagi-pagi lagi, abah hantar sms kat saya.


"Selamat hari raya aildiladha.
harap eju ceria selalu same kekawan.
semoga sentiasa dilindungi Allah &
beroleh kejayaan. amin"


sambil itu, terdengar takbir raya berkumandang di surau kolej.. ouh! syahdu! =')
3 pendapat bernas:

kesian plak denga crita eju..
btw,selamat hari raya ye..
kuatkan semangat,hiarghh^_^/

sekali sekala beraya sendiri... apa salahnya.. :D

selamat hari raya haji ;)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino