My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

baran

bila kita tengah marah, kena beristighfar. tarik nafas. ambil wudhuk.
duduk. klu blum reda, baring. klu blum reda, tidur teghuih.


itu yang sepatutnya lah kan.
tapi, aku yg x perfect ni kekadang terlepas jugak mencarut dalam hati. ish3.
bila dah panas, fikiran pon kurang waras. rasa nak belasah orang pun ada. =.=


aku paling baran bila:


1. aku korbankan waktu rehat aku, bersiap pakai tudung sume, sekali baru
dapat berita yg meeting/gathering/plan cancelled. babun gile an.

2. pegi shopping pastu sales assistant duduk sebelah, pandang slack bila aku pilih baju.

3. bila family aku datang nak lawat aku tapi pakcik & makcik guard tiba2 nak marah2
family aku. x reti nak respect orang. seb baik ky dah tukar guard =D

4. & yang paling buat aku baran, bila ada makcik yg suka menyusahkan hidup orang lain,
suka buat hidup orang jadi miserable, sesuka hati dia je nak reject/postpone events.=.=*

4 pendapat bernas:

kalau nombor 1 tuh berlaku
ak menjadi lagi gembira hahaha

eju

oh, kite berbeza. =)

erk. no 3. dituju kepada anyone speSifikkah? Haha

eju

hazee: oh, sy da edit post ni. nombo 3 dah jadi nombo 4. makcik tu wujud ke? eju bg contoh je =p

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino