My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

bangsawan
caution: entri ini sangat emotional. & sesetengah pembaca mungkin x faham entri ni.


finally, it's official now.
bangsawan postpone ke july 2011.


kebanyakan students ky happy, tapi aku x. some of us tak.
aku nak bangsawan. aku nak bangsawan. aku nak bangsawan!!!! ='(


memanglah bangsawan still ada, tapi masa tu aku dah jadi alumni,
which indirectly means, aku x involve secara official dalam bangsawan.
and i might not be able to come pun, sebab mungkin tarikh tu, pnb ada obs, camp, etc
aku cuma jadi penolong/penasihat je bagi juniors yg akan handle. what the fish?
it's our last event before stepping down. without bangsawan, aku rasa tugas aku tak selesai.
aku. rasa. tugas. aku. tak. selesai. faham tak? ='(


sampai tua pun, aku akan rasa x puas meninggalkan ky.
sbb, aku x merasa handle benda yg paling aku nak.
sebab apa? sbb i've finished my high school years.
masa high school, aku selalu handle props, house decoration, etc.
the best placing i got cuma 2nd place.
& semangat aku berkobar2 untuk bangsawan,
sebab this is THE LAST CHANCE utk aku handle props.
THE LAST CHANCE utk aku accomplish apa yg aku inginkan.
tapi? the last chance has blown away by the management.
bye bye, last chance.


aku sedih. faham x? i love sapphire.
aku nak tebus kekalahan last year.
aku nak gotong-royong ramai2, & treasure the moments.
itu apa yang seniors batch 11 cakap pada kitorang.
dan, semuanya dah berakhir tanpa pengakhiran.
='(

6 pendapat bernas:

july 2010 or 2011?

there will be another chance somewhere sometime.

rilek lah.university sini ada malaysian night sama mcm bangsawan

eju

munira: oops. haha =D

huba2: insyaAllah =)

haq: tapi itu bukan competition kan?
nak competition =p

abc

kalau lah sebab nak ikut sangat keinginan nak menang, nak langsaikan tanggungjawab awak sorang aje, awak tak rasa ke awak ni macam selfish? orang lain ada tanggungjawab lain, scholars dan ibubapa hantar anak-anak untuk belajar. bukan untuk bangsawan. mungkin awak pandai dan boleh handle semua benda dalam tangan. kalau awak nak sangat benda ni, buat lah sorang2. orang lain nak belajar. awak dah pandai. tak apa. fikir pasal orang lain yang kena kerja keras untuk capai cita2 masing2. saya harap awak terima apa yang saya cakap ni. taknak selfish2. tolonglah sedar.

eju

hahah =) thank u atas teguran.. entri ni masa saya tgh emosional.. skarang sy bersyukur xde bangsawan.=) semua benda ada hikmahnya kan? ;)

klu betul sy selfish, insyaAllah sy cuba perbetulkan. yg penting, jgn benci sy ye. sy x berniat =)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino