My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

arjun rampal hilang ='(

baru tadi, arjun rampal hilang kat IT Lab.
pendrive biru aku ='(( dah la aku paling sayang pendrive tu.
ceroboh laci mr ravi, xde. rasanya dah ada orang amek ='((


haih. dah second time dah hilang pendrive. bankrupt jugak aku cmni. aku da la miss-cane. ='(
seb baik amir khan, aftab, & aditya ada lagi. aditya, fon aku tu pulak, asyik sakit sakit je.=(


pasni beli pendrive yg leh sangkut kat leher.
konfem x hilang. ='(



mak, nak balik!! =((
5 pendapat bernas:
fawh

shahid kapoor xde plak?
hahah

nanti myra belikan yg baru
pen yg bole drive :P

style gak nama derang.
patotla sayang bebenor.

saba k. saba. [sambil tepok2 belakang aku] :)

eju

fawh: aah, lupe! =D

myra: boleh2 =D

faiz: ='(

aku pon dlu salu ilang pendrive. tp sbnanye pendrive ko pusing2 dlm ky gak, kt ky xde org nk curik lah insyallah. skg ko pegi it centre, tgk kt box dpn kaunter.mesti kt situ org letak, box lost n found. lepas da jmpe (or lepas beli baru sbb x jumpa), kau tampal nama kau with no telefon kt pendrive tu.

so dulu kalau aku hilang pendrive, aku tggu je text message masuk.haha

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino