My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

legend

kat dinding bilik aku ada banyak inspirational words.
salah satunya 'study itu seronok' tapi aku selalu avoid dari tengok ayat tu. heh
tapi ade satu ayat ni, aku suka tengok hari-hari sebelum aku tidur;




ayat ni selalu bagi aku semangat hari2. bagi aku, maksud ayat ni sgt mendalam =)


aku xnak sia-siakan hidup yg sekejap kat dunia ni.
lepas aku mati, aku nak orang ingat siapa haizumawati. generasi ke generasi.
aku nak berbakti, buat something extraordinary, keluar dari comfort zone.
perhaps, satu hari nanti aku menang nobel prize ke.
anything is possible kan x)


join me! =)
0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino