My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

blueberry?
bila orang berborak pasal blackberry, aku selalu tersasul sebut 'blueberry'.
maklumlah.. orang kampung.. =) mana aku tau sgt teknologi2 terkini ni.
ipad lah ipod4 lah ipud lah. tercengang-cengang je aku bila aku belek orang punya.
"ni camne nak tekan ni? nak tekan kat mana? x reti.. =.="


fon samsung comel pemberian along aku dah pecah =(
skarang aku tgh pinjam fon alang. nak taknak, kena beli fon sendiri jugak nanti.
berangan lah kan nak beli pink blueberry. eh, blackberry.
nampak keperempuanan. cantik kan? T.T



tengok2 kat lelong.com.my, blackberry harga firm RM250 je.
yang tengah bid baru takat RM300+
tapi cam takut dah calar2, and rosak sana sini.
xpelah, bosan la pulak asyik bb je sana sini. xde identiti sendiri..
baik beli henfon basic je tapi comel kan? jimat duit elaun aku x)
0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino