My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

teknologi bunuh tradisi

"eju, pegi amik surat kat posmen!" jerit mak


aku berlari-lari anak sambil tersenyum lebar penuh yakin bahawa surat yg dibawa posmen tu adalah kad raya untuk aku. sebaliknya, surat bil telefon, surat bil astro, surat indahwater, & surat saman.


oh, kecewa lagi T.T


ini semua fesbuk punya pasal la.
upload gambar kad raya download dr tenet, pastu tag ramai2.
habis cerita. jimat duit. jimat dakwat pen.
tradisi berbalas kad raya makin lupus ditelan zaman.




xpun, forward mesej raya kat ramai2 kwn melalui sms.
sekali dapat 3 mesej yg sama dari org yg berlainan.
sape yg tiru mesej sape? wallahualam.
yg penting, aku punya mesej sentiasa original x)


4 pendapat bernas:
eyl

tu la pasal, taunlepas dapat 7 kad raye, taun ni habuk pun tarakk

ejuuu.
nak kad raye jugak.
eju tak wish pon -,-

nnti psni angpow duet raya pon da x der.. nk duet raya bwak mesin swap credit card.. haha

eju

eyl: taun dpt aku dpt sekeping jek. haha x)

keri: yela slamat hari raya. =) kad raya nanti aku tag kat fesbuk

eyi: hahahaha.. good one xD

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino