My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

spidergirl
"busu! kenapa busu pakai subang labah-labah kat telinga?"
tanya umar.

"sebab busu adalah spidergirl," jawab aku.
haram sebab aku semangat sapphire-rumah kat kyuem yg berlogokan spider.

"tipu. klu busu spidergirl kenapa busu kuat tidur siang?" tanya umar

"sebab malam-malam busu pergi selamatkan orang" aku jawab

"eleh.. klu busu spidergirl kenapa busu bangun lambat?" tanya umar lagi

"kan busu selamatkan orang sepanjang malam.
sbb tu la busu selalu ngantuk pagi-pagi"


"eleh..kita taknak percaya. dulu busu tipu kite yang busu ada kuasa bebola api.
pastu busu superhero, pakai baju pink macam power rangers.
dah dua kali busu tipu kite."


=.="


moral of the story: jangan tipu budak2 6 tahun. diorang dah boleh berfikir. x)


2 pendapat bernas:
salwani

hahahaah

adeiii eju2...bukan 6 tahun jek yang 4 tahun pown dah xley ditipuuu

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino