My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

talam dua muka
pengumuman kepada SEMUA,
saya jenis yang open untuk kritikan.
klu ada salah silap atau ketidakpuashatian, bgtau straight je kat saya.
saya dalam proses belajar. saya tak tahu apa yg awak fikirkan unless awak bgtau sy.
saya boleh terima & akan cuba utk improve-kan diri. seriously.
saya x makan orang lah.
=)


tapi saya sungguh pelik.
kenapa wujudnya talam dua muka?
depan2 senyum je, belakang2 kutuk.
come on la der, x main la mengumpat2 ni.
=p


muka cantik, tapi kuat mengumpat.
ruginya.. saya doakan awak berubah =(

2 pendapat bernas:

x baik mengumpat bulan puasan kan cik eju.. ^^
all the best sis.. =)

akak! sokong lah kak.
dekat sekolah sye pon ade org cam ni.
penatlah kak.
bila sye ckp dalam blog.
die ngata kite balik.
cakap kite ni suka mengata dlm blog.
tak puas hati lah kak.

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino