My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

The Pinky Detectives
from left: Agent 05, Agent 04, Agent 01, Agent 02 and Agent 03


Tadi, ada Evening With House- Garnet.
Theme dia, The Curse of Catherine Rosetti..
kitorang semua boleh form kumpulan utk tolong detektif solve kes pembunuhan catherine.. & aku, tipah, kira, ayesha, and finaz, bergabung lalu membentuk...


The Pinky Detectives!


kitorang yang paling awal masuk rumah hantu utk cari clue, so, kitorang ambik masa lebih 10 minit dalam rumah hantu tuh. kelakar gaban. hantu2 semua friendly! haha.. Ju-on siap tanya kitorang, "takut tak?". pastu dia joget hepi sebab kitorang terkejut. haha, comel xD


then, ada lima booth, kena buat semua task utk dapat clues.
aku masukkan tangan dalam cacing dua kali sebab first attempt x berjaya.
x sangka aku sanggup masukkan tangan comel aku dalam mende alah jijik ni x)


kitorang salah teka pembunuh sebab, kitorg ingat pembunuh dia mesti bukan org yg obvious.
hujah2 kitorang actually masuk akal gak ar, tp aku tergagap bila cakap atas stage. adehh =.="


xpelah, yg penting we had fun kan, pinky detective agents? x)




2 pendapat bernas:

korg la kan yg pegi bkak pntu toilet tu? haha

eju

aah.. tu toilet girls an? haha x)

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino